02 grudnia 2017

Mam problem z utrzymaniem mojej mentalności [...]

Mam problem z utrzymaniem mojej mentalności. Każdy dzień, zmieniający świat, dostarcza mi nowych prób.


[Unodu + nieznany]
Godność: Mishabiru Alvarez
Stronnictwo: Wataha Zachodu
Płeć: Jak najbardziej mężczyzna/basior.
Orientacja: Biseksualny
Wiek: Przestał się starzeć w wieku dwudziestu siedmiu lat, lecz żyje już ponad trzysta dwanaście.
Rasa: Wilkołak
Rodzina: Swoich wilczych rodziców nigdy nie poznał. Wychowywany był przez smoka, od którego dowiedział się tyle, że przerażona matka, Miranel, podrzuciła go do Doliny Smoczej w ostatniej chwili swojego życia. Ojciec podobno nadal żyje, lecz nie czuje potrzeby odnalezienia go.
Charakter: Zacznijmy od tego, co widać gołym okiem. Spokój i cierpliwość to dwie główne cechy mężczyzny. Co za tym idzie? Ciężko go wyprowadzić z równowagi, jednak jest to możliwe, jeśli zna się pewne fakty z jego życia. Nie staje do walki, chyba że jest to konieczne. Nieco zamknięty w sobie, nikomu nic nie chce udowodnić ani nie chwali się swoimi umiejętnościami. Bez mrugnięcia okiem bierze na siebie odpowiedzialność za błędy swoje oraz innych. Gdy ktoś z bliskich mu osób jest w niebezpieczeństwie, od razu rusza z pomocą, chociażby miał przebiec całe kontynenty. Inteligentny, przez niektórych nazywany przebiegłym, nigdy nie działa lekkomyślnie. Podczas walki ujawnia się jego determinacja i temperament, czego nie ujrzy się na co dzień. Nie pogardzi nowymi znajomościami, większym towarzystwem, lecz czasami chce pobyć sam i pragnie, aby każdy to uszanował. Ma dość specyficzne poczucie humoru, który jest rozumiany przez garstkę najbliższych przyjaciół.
Na początku może wydawać się nieco chłodny i zdystansowany, ale to tylko dlatego, że nikomu tak naprawdę do końca nie ufa. Jego uczucia wychodzą na świat wtedy, kiedy poczuje, że nie ma sensu ich dalej przed kimś ukrywać.
Zawsze dąży do swoich celów, nic nigdy nie odkłada na później. Wszystko jest od początku do końca dokładnie przemyślanie i nie panikuje, gdy coś pójdzie nie po jego myśli. Ciężko mu czasami pójść na ugodę, co doprowadza do konfliktów i obrazy majestatu. Zdarza mu się też kłamać, zazwyczaj w celu ochrony innych.
Aparycja: W postaci człowieka jest wysokim, wysportowanym albinosem i całkowicie zdaje sobie sprawę z bycia seksownym. Biała skóra pozbawiona pigmentu nie może być zbyt długo wystawiona na działanie promieni słonecznych, gdyż grozi to stanami zapalnymi i ogromnym bólem. Białe rzęsy oraz brwi kontrastują się z czerwonymi tęczówkami. Charakterystyczne są także jego długie, szaro-białe włosy, zawsze wiązane w kucyk, lecz nadal sięgają one do bioder. Cała jego garderoba występuje w kolorze czarnym, w mniejszym stopniu szarym i białym. W prawym uchu posiada złoty kolczyk w kształcie kuleczki - oznaka podpisania kontraktu z gwiazdozbiorami.
Jako wilk jest proporcjonalnie większy od innych, a to ze względu na ilość ogonów, które posiada. Aż dziewięć. Futro w barwie popielatej jest akcentowane ciemnoszarymi wzorami, które pojawiły się tuż po narodzinach przez rozpad magii jego matki. Oczy pomarańczowe, bystre, zauważające wiele szczegółów. Smukłe łapy oraz sylwetka znakomicie integrujące się z jego mocami.
Żywioły:
  • Główny: Czarna błyskawica - posiada równie niszczycielską moc, co wyładowania normalnej barwy, chociaż do tej pory nikt ich nie porównał. W ciągu tylu lat opanował wiele umiejętności związanych z tym żywiołem, nauczył się go łączyć z innymi składnikami natury, lecz nadal stara się rozwijać w tym kierunku.
  • Constellatio – żyjąc wśród smoków każdej możliwej nocy obserwował gwiazdy i właśnie wtedy postanowił zgłębić wiedzę na ich temat. Zaczynając od historii gadów, przez kroniki oraz pisma, aż po odnalezienie zaklęcia przywołania, które dostarczyło mu kolejnej zagadki. Otrzymał złoty klucz z wyrzeźbioną podobizną smoka. Nie wiedząc, co ma z nim począć, trzymał u swego boku, do pamiętnej walki ze sługą ciemności. Bliski wykończenia został uratowany przez białego smoka który zszedł z nieba.
    By móc przywoływać danego ducha, musi posiadać jego klucz oraz słowny, nieodwołalny kontrakt. Każdy z nich posiada dwie postacie: zwierzęcą oraz ludzką. Są nieśmiertelne, chociaż kilkudniowe przebywanie na świecie przy użyciu swoich sił witalnych, a nie właściciela, może prowadzić do ich unicestwienia. Podczas walki mogą zostać „zranione”, co równa się z rozbiciem w pył i powrotem do gwiazd, by odzyskać siły.
    Jeśli zapytasz , czy wiedzą, jak powstał świat, odpowiedzą szczerze: Nie pamiętam.
    Wraz z śmiercią właściciela, ich pamięć jest czyszczona.
    • 1. Draco – inaczej smok. Pierwszy, jednak nieświadomie, przywołany gwiazdozbiór Mishabiru. Tajemniczo powiązany z smokami z Delty. Samowolnie stał się towarzyszem wilkołaka, dlatego też nie wykorzystuje w pełni jego magii. W postaci człowieka wyglądem przypomina nastolatka, o złotych oczach oraz brązowych włosach, zaś ubiorem nie odstaje od Ziemskiej mody.
    • Jego klucz kształtem przypomina smocze skrzydło.
    • 2. Sagittarius – Strzelec. Centaur z łukiem oraz różnorodnymi strzałami. W postaci człowieka – czarnowłosy mężczyzna dochodzący do czterdziestki, z zadbaną brodą i błękitnymi, sokolimi oczami. Jako zwierzę posługuje się tylko łukiem, lecz przemieniony w ludzka formę strzela z każdego rodzaju broni. Rzadko pudłuje.
    • Klucz w kształcie strzały.
    • 3. Aquarius – władczyni żywiołu wody. Niebieska, długowłosa syrena z dzbanem, którego nie wyzbywa się nawet w ludzkiej postaci, lecz trzyma na plecach pod włosami barwy morskiej, niczym plecak. Potrafi z niego wydostać niezmierzoną ilość wody. Jeśli zostanie przywołana w pobliżu jakiegokolwiek zbiornika, z chęcią go wykorzysta. Spokojna i opanowana, zaś w walce zadziorna. Nasada klucza jest w kształcie dzbana, a krzywka pojedynczej fali.
  • Ogień - jeden z podstawowych elementów natury opanowany przez Mishabiru w stopniu wyższym, niż Constellatio. Posiada całkowitą władzę nad ogniem, który sam wytworzył. Użyty w odpowiedniej kombinacji zwiększa moc ataku błyskawicy.
Moce:
  • Flumen - potrafi zmienić swoje ciało w błyskawicę, dzięki czemu może bardzo szybko się przemieszczać, unikać większości ataków oraz samemu zadawać obrażenia;
  • Dancing blade - katany stają się przewodnikami żywiołu ognia, bądź pioruna;
  • Clamare - seria strzałów-eksplozji, którym towarzyszy dźwięk podobny do wrzasku przerażonej ofiary, tuż po wystrzeleniu z pyska basiora.
  • Vocare - inaczej przywołanie. Nie zajmuje zbyt wiele czasu, lecz jest dość wyczerpujące, gdyż zmaterializowana konstelacja wykorzystuje jego magię do walki. Do tej pory nauczył się przywoływać cztery, lecz jest w stanie utrzymać tylko jedną.
  • Igneus - wydmuchuje z ust strumień ognia, który po chwili rozszczepia się na trzy i przybierają one kształt smoków, następnie atakują cel z trzech różnych stron.
  • Paralysis - moc ta uaktywnia się podczas walki, gdy poziom adrenaliny wzrasta. Elektryczność odkłada się na jego ciele, przez co każdy, kto go dotknie, zostaje porażony i sparaliżowany na krótki czas.

Zainteresowania/Talenty: Mishabiru uwielbia historię. Interesuje go zarówno Ziemska, jak i świata magicznego, o innych wymiarach nie wspominając. Najpierw zaczęło się od historyjek za szczeniaka, słuchanych z paszczy starych gadów, które miały odniesienie do przeszłości. Do tej pory zebrał nadzwyczaj wiele ksiąg i dokumentów, czasami dopuszczając się nawet kradzieży. W jego jaskini, w Smoczej Dolinie, nie znajdziesz nic innego tylko wyryte skalne półki, czy nawet zrobione z drewna, zastawione od góry do dołu książkami. Ułożone chronologicznie, podzielone na dekady wprawiają niejednego gościa w osłupienie. Im głębiej wchodzi się do jaskini, tym dalszą historię można poznać.
Jego uwagę przykuwają także języki, które wyszły już z użycia, bądź są na etapie zanikania. Żyje z przekonaniem, że wiele z nich, oczywiście odpowiednio użyte, mogą skrywać coś przed światem, i postanowił do tychże rzeczy dojść.
Potrafi bardzo szybko czytać ze zrozumieniem, jednak nie we wszystkich językach, dlatego korzysta z usług zaprzyjaźnionego tłumacza.
Mishabiru, pomimo swej płci, ma bardzo dobrą rękę do roślin. Niejedno drzewo wyhodował i kwiat ocalił, no i plus jest taki, że sprawia mu to przyjemność.
Moc specjalna: Tonitrus - atak ten może zaistnieć tylko podczas burzy, którą równie dobrze sam jest zdolny ją wywołać po uprzednim podgrzaniu atmosfery. Nie zużywa energii użytkownika, gdyż ten nie wykorzystuje swojej magii. Wraz z gestem spomiędzy chmur wyłania się bestia podobna do tygrysa, stworzona z piorunów, która ostatecznie schodzi na ziemię. Zasięg tego ataku mieści się w okręgu o średnicy paruset metrów. Dociera do celu w ułamku sekundy, przekraczając barierę dźwięku. Gwarantuje całkowite zniszczenie obranego punktu oraz tereny wokół. Minusem jest czas potrzebny na wywołanie burzy.
Historia: Mishabiru to owoc miłości Miranel, władczyni eteru, oraz bliżej nieznanego basiora. Jego matka była w stanie unicestwić mrok, by jej dziecko miało lepsze życie, lecz istniał pewien problem. Nie mogła mieć dwóch rzeczy na raz. Jeśli zdecydowałaby się uratować Deltę poświęciłaby życie swoje i nienarodzonego potomka. Dlatego też postanowiła pozostawić po sobie ślad. Ślad w postaci syna, któremu podarowała całą swoją nadzieję na lepsze jutro doskonale wiedząc, że nie będzie mogła brać czynnego udziału w jego wychowaniu. Tuż przed wyjściem na świat Mishabiru uwierzyła, że to właśnie on będzie w stanie powstrzymać ciąg okropnych zdarzeń. W chwili narodzin nastąpił rozpad eteru, który wniknął w ciało bezbronnego szczeniaka, przywdziewając mu aż dziewięć ogonów, dziewięć składników ostatecznej magii eteru. Wadera ostatkami sił zniosła szczeniaka do Doliny Smoczej i poprosiła o opiekę, a następnie rozpłynęła się niczym mgła.
Szczeniak wpierw nazwany demonem został skazany na śmierć przez smoki, lecz jeden z nich na to nie pozwolił. Doskonale wiedział, że tyle ogonów nie jest oznaką zła, lecz nadchodzącym nowym początkiem. Z pomocą innych stworzeń nauczył go najpotrzebniejszych rzeczy, które miały ułatwić mu przetrwanie na tym świecie. Wraz z wiekiem stawał się coraz bardziej samodzielny, jednak słuchał też rad innych gadów, które po wystarczająco długim czasie zaakceptowały jego obecność. Śmielej podejmował ważne decyzje, ukazywał swą mądrość, by w końcu zrozumieć istotę swoich narodzin. Nie chcąc być całkowitym samotnikiem dołączył do WZ.
Lokalizacja: Jego domem jest jedna z jaskiń w Smoczej Dolinie oraz po części tereny WZ, aczkolwiek występuje większe prawdopodobieństwo, że spotkasz go na swej drodze, aniżeli w wyżej wymienionych miejscach.
Inne:
- Jest aktywny głównie w nocy, ponieważ ceni sobie spokój oraz ciszę;
- Szperając w takich starociach, poszukuje jednej, najważniejszej odpowiedzi, która dręczy wszystkie istoty magicznie;
- Niegdyś usłyszał od dziwnej furry, że narodził się po to, aby zmienić historię, a każdy z jego dziewięciu ogonów odpowiada za inny żywioł. Gdy opanuje moc ostatniego, stanie po stronie ciemności.
- Często mówi sam do siebie;
- Podczas burz, nawet tych bez wyładowań, jego futro elektryzuje się, doprowadzając do aktywacji Paralysis;
- Strasznie brzydko pisze, aż czasami sam siebie nie potrafi rozczytać;
- Kiedy jest głodny, marudzi. Im dłużej, tym gorzej.
Towarzysz: Galaxias
Chat: Sizon [discord], Seasons [shoutbox&howrse]
Ekwipunek:
  • - 650 trefli
  • - Dwie, specjalnie wykonane katany, stworzone ze smoczej łuski
Siła: 850 Szybkość: 1550 Zwinność: 450 Moc: 500 Technika: 600
Równowaga: 400 Zręczność: 600 Ukrycie: 250

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits